Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

To Ευλαβικό προσκύνημα μας στην Πάτμο...στο νησί της Αποκαλύψεως του Ιωάννου!(γ)

3η ημέρα, Κυριακή - 30.10.2016, Πάτμος (Για Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή Ευαγγελισμού):
Μετάβαση στην Ιερά Μονή Ευαγγελισμού για Θεία Λειτουργία.
Η Ιερά Μονή βρίσκεται νοτιοδυτικά της Χώρας και κτίστηκε το 1613 από τον ιερομόναχο του μεγάλου Μοναστηριού Νικηφόρο.
Η επανίδρυση της Μονής χρονολογείται από το 1936 και οφείλεται στον Όσιο Ιερομόναχο Αμφιλόχιο Μακρή, η αδελφότητα της Ιεράς Μονής διακρίθηκε στην φιλανθρωπία, στην εκπαίδευση, στο κέντημα, στην αγιογραφία και στην οικολογική καλλιέργεια. Η συλλογή των εικόνων της Μονής χρονολογείται από τον 15ο έως τον 17ο αιώνα.
Μεταξύ των πιο πρόσφατων εικόνων της Μονής συγκαταλέγονται μερικές φιλοτεχνημένες από την μακαριστή αδελφή Ολυμπιάδα, η οποία μαθήτευσε πλάι στον φημισμένο αγιογράφο Φώτιο Κόντογλου.
Κατόπιν επιστρέψαμε στην Σκάλα και πήραμε το καραβάκι για το κοντινό νησάκι των Λειψών, όπου επισκεφθήκαμε την εκκλησία της Παναγίας με το γαλάζιο τρούλος της και προσκυνήσαμε τη θαυματουργό εικόνα της «Παναγίας Του Χάρου». Ονομάζεται έτσι επειδή η Παναγία μας κρατά στα χέρια της τον Εσταυρωμένο Ιησού.
Είχαμε ελεύθερο χρόνο για βόλτα και περιήγηση στους Λειψούς. Κατόπιν επιστρέψαμε στην Πάτμο με το καραβάκι, και στη συνεχεία στο ξενοδοχείο για ξεκούραση, φρεσκάρισμα και ετοιμασία αποσκευών.
Είχαμε ελεύθερο χρόνο μέχρι τις 23:00 για μία τελευταία βόλτα και αναμνηστικές αγορές.
Στις 23:15 αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο για το λιμάνι. Η επιβίβαση και τακτοποίηση στις καμπίνες μας στο πλοίο SUPERFAST XII   έγινε στις 00:15 και στην συνέχεια ο απόπλους για το λιμάνι του Πειραιά.  Η άφιξη μας στο λιμάνι του Πειραιά την επόμενη μέρα έγινε νωρίς το πρωί, περίπου στις 08:10.
Μετά την επιβίβαση μας στο πούλμαν πήραμε τον δρόμο της επιστροφής για την Ενορία μας, όπου φτάσαμε στις 12:00 με γεμάτες στις βαλίτσες μας, τις ιερές αναμνήσεις της προσκυνηματικής μας περιήγησης.
ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ...

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΙΨΟΥΣ...

ΛΙΜΑΝΙ ΛΕΙΨΩΝ...

ΛΕΙΨΟΙ,ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΧΑΡΟΥ...